Reklamacje

W przypadku reklamacji zakupionego przez klienta towaru, należy zgłosić reklamowany produkt na adres e-mail : sklep@yourlittleforest.pl

Yourlittleforest rozpatrzy reklamację w terminie 14 (czternaście) dni od dnia złożenia/dostarczenia reklamacji w siedzibie firmy. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Yourlittleforest wymieni reklamowany towar na nowy, pełnowartościowy lub zwróci równowartość kupionego towaru.

W przypadku kwiatów wiecznych gwarantujemy ich stan przez rok od daty dostawy, jeśli będą użytkowane według zaleceń.

Produkty spersonalizowane nie podlegają zwrotowi .

 UWAGA! Towar który wysyłamy jest starannie pakowany lecz z uwagi na delikatność produktów prosimy o sprawdzanie przesyłek przy kurierze.  Jeśli przy odbiorze paczki zauważysz, że jest ona uszkodzona, prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera. Brak w/w informacji oznacza, że paczka dotarła w stanie nieuszkodzonym i ewentualne reklamacje zostaną rozpatrzone negatywnie.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl